نام کاربری:    رمز عبور:

اسلاید شو





پشتیبانی و تماس

 اطلاعیه مرکز ------------------------------------------

به اطلاع کاربران و نمایندگان می رساند در پی جابجایی دفتر مرکزی ناد32 در استان لرستان آدرس و تلفن های تماس مرکز به شرح ذیل تغییر یافته است .

آدرس دفتر مرکزی : لرستان ، خرم آباد ، میدان امام ، خ کاکاوند ، نبش خیابان ساحلی ، ساختمان ساحل ، طبقه 5 ( قرار ملاقات با هماهنگی قبلی )

تلفن مرکز خدمات : 33427210-066

کدپستی : 1111111111

 تیکت پشتیبانی و ایمیل ------------------------------

- ارائه پیشنهاد همکاری - انتقاد - شکایات

- رفع مشکلات خرید و پیگیری در صورت عدم دریافت محصول

- بررسی‌ و رفع مشکلات مربوط به عدم فعالسازی License

لطفاً پیش از ارسال تیکت و یا ایمیل به نکات زیر توجه فرمائید :

1- تمامی تیکت های پشتیبانی و ایمیل ها حداکثر طی 48 ساعت کاری ، اولین پاسخ را از سوی کارشناسان دریافت می نمایند .

2- هنگام ارسال تیکت ( پیام ) ، نام محصول ESET خود را نیز عنوان فرمائید .

3- شماره تراکنش خرید ، ایمیل خریدار و شماره تلفن همراه خریدار برای پیگیری خرید ، مورد نیاز و الزامی است .

4- چنانچه مشکلی در رابطه با فعال‌سازی License دارید ، License را نیز همراه با پیام خود در تیکت و یا ایمیل ارسالی ذکر فرمائید .

5- پاسخگویی به تیکت ها و ایمیل ها بر اساس اولویت زمانی انجام می شود و نیازی به تماس با مرکز برای پیگیری نمی باشد .

6- جهت رهگیری سفارشات پستی به صورت لحظه ای فقط از لینک انتهای صفحه استفاده نمائید و نیازی به تماس با مرکز برای پیگیری نمی باشد .

توجه کنید که ارسال مکرر ایمیل و همچنین ارسال تیکت به واحدهای نامرتبط ، فقط باعث Spam شدن ایمیل شما می شود و شما را در اولویت قرار نمی دهد .

توجه : به تیکت و ایمیل هایی که در آن ، نام محصول و شماره تراکنش خرید درج نشده باشد ، پاسخ داده نخواهد شد .

 

 

 

 راه های ارتباطی ------------------------------

دفتر مرکزی : لرستان ، خرم آباد ، میدان امام ، خ کاکاوند ، نبش خیابان ساحلی ، ساختمان ساحل ، طبقه 5 ( قرار ملاقات با هماهنگی قبلی )

کدپستی : 1111111111

تلفن مرکز خدمات : 33427210-066

ایمیل مرکز پشتیبانی : Support@nud32.ir

ایمیل مرکزمشاوره و فروش : Sales@nud32.ir

ایمیل روابط عمومی : Info@nud32.ir

سامانه : 50002210004020

کانال تلگرام : Nud32_i@ | ربات تلگرام : Nud32Bot@

 ساعات اداری ---------------------------------

پاسخگویی تلفن تماس :  شنبه تا چهارشنبه 10 الی 20 ، جمعه و ایام تعطیل رسمی 10 الی 14 

پاسخگویی تیکت پشتیبانی و ایمیل :  9 الی 20  ( هر روز )

پاسخگویی بررسی آنلاین ( از راه دور ) :  چهارشنبه ها از 10 الی 12 و  18 الی 20  

تعداد واحد مرکز پشتیبانی :  8s - Online 

( واحدهای پشتیبانی در روزهای تعطیل آفلاین می باشند و پاسخگویی تنها توسط تیکت و ایمیل انجام می شود )

لینک ها --------------------------------------------

 لینک سامانه رهگیری سفارشات پستی به صورت لحظه ای 





بازديد : 2237 بار نمايش يافته است .

کلمات کليدي : :